Останнім часом питання максимальної економії коштів стало актуальним практично для всіх напрямків людської діяльності. Сільськогосподарська галузь не стала винятком ― за рахунок залучення нових, економічних технологій з'явилася можливість підвищити продуктивність рухомого парку, а також знизити витрати на ПММ. Найбільш часто власники сільгосптехніки покупці нових машин бажають модернізувати колеса трактора. Купити комплект нової "гуми", або ж зробити спарку коліс на основі вже наявних в господарстві покришок вийде більш економно в порівнянні з придбанням нової техніки, особливо при працюючій старій.
Вузькі колеса, хоч і припускають деяку універсальність трактора, мають кілька суттєвих недоліків. По-перше, навантаження на грунт збільшує щільність грунту по сліду трактора. Це означає, що збільшується шанс пробуксовки коліс, особливо в умовах підвищеної вологості - наприклад, при оранці поля навесні, після танення снігу. Щоб цього уникнути, рекомендується використовувати колісні системи здвоєння ― дослідженнями механічних змін в грунті за результатами польових випробувань спарок доведено, що при їх використанні міра ущільнення грунту знижується до двох разів, а зчеплення протектора з грунтом збільшується приблизно на 25-30%. У той же час, витрати на ПММ зменшуються на 30-35%.
Для більшої універсальності трактора бажано мати кілька типів колісних систем і, в залежності від обставин, просто "перевзувати" трактор для найбільш ефективного використання його потужностей. Ще один "must have" для тракторів ― колісна система з вузькими шинами для роботи по міжряддях. Про її необхідність говорити немає сенсу - важко знайти людину, яких погодиться втратити частину врожаю через занадто широкі колеса власного трактора. А купувати окрему машину для роботи на полях зі сходами або ж з урожаєм може бути досить накладно. Тим більше, що у різних культур розмір кореневої системи, а також сходів (листя, стебел) також може істотно відрізнятися.
Якщо ж купити різні колісні системи для трактора, його можна зробити дійсно універсальним.